قوانین و مقررات خرید از مستر شاهتوت

چرا از مستر شاهتوت با خیال راحت خرید می کنم؟

تضمین اصالت کالا و تاریخ مصرف دقیق !

فروشگاه اینترنتی مستر شاهتوت با دقت و وسواس محصولات را انتخاب می کند، محصولات از وارد کنندگان معتبر تهیه می شوند و تاریخ مصرف آن ها با دقت چک می شود. ما ضامن عرضه محصول اورجینال و با تاریخ مصرف حداقل شش ماه به دست شما هستیم.

تضمین رساندن کالای سالم به دست شما

مستر شاهتوت برای ارسال کالا از بسته بندی مناسب و ایمن استفاده می کند، اما اگر در هنگام حمل و نقل کالا توسط پست به شهرستان ها، هر گونه شکستگی، خرابی یا مشکلی درکالا ایجاد شود، به راحتی به ما اطلاع دهید، کالا به سرعت تعویض می شود.

ضمانت 7 روزه بازگشت رایگان

در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شوید، یا قصد تعویض کالا را داشته باشید، ما تا 7 روز پس از دریافت کالا، بدون پرسش و دلیل آن را برای شما تعویض نموده یا پس می گیریم، در صورت خرید از کالاهای بدون تخفیف هزینه بازگشت کالا کاملاً بر عهده مستر شاهتوت خواهد بود. همچنین در خانومی تا 7 روز هریک از متعاملین که در معامله غبن فاحش داشته باشد، بعد از علم به غبن می‌تواند معامله را فسخ کند فقط شرط آن برای مشتری بازنشدن برچسب اصالت و سلامت فیزیکی کالا است.

تبصره: کالاهای شوینده و بهداشتی که پلمب نداشته باشند با توجه به قوانین بهداشتی قابل مرجوع نیست تنها در صورت وجود مشکل یا خرابی کالا در فرآیند ارسال، کالا باز پس گرفته شده و بررسی می شود و در صورت احراز مشکل معدوم می شود.

تحویل فوری درمشهد

اگر ساکن مشهد هستید، سفارش شما را به سرعت به دستتان می رسانند. امروز بخرید و حداکثر فردا تحویل بگیرید!